Munca profesorului cu sine însuși în predarea online
Jurnal de pandemie
DOI:
https://doi.org/10.46522/S.2023.S2.7Rezumat
The Teacher's Work with Himself in Online Teaching
By radiographing the pandemic period and, implicitly, teaching online, we can categorize them as a combination of lessons, challenges and "inner struggles". In other words, we can discuss this as a period of adaptation, change and adaptation to change, exit from the comfort zone and, last but not least, reinvention. The work of the teacher himself does not accidentally refer to a masterpiece in the training and education of any dramatic artist. The teacher can be seen as both a director and an actor. This "work" brings into question the continuous work of the teacher with himself, a work of knowledge, re-education and invention of his own instruments both internal and external. This remote or online teaching required a different kind of communication, a "pseudo-communication". From this point of view, we can note the importance of directing and organizing the teacher's own inner laboratory so that he succeeds in arousing the inner universes of the student. Moreover, we can discuss the reinvention of both the teacher and the educational forms and means.
Referințe
BUZDUGAN, TIBERIU, 2007. Psihologia pe înțelesul tuturor. București: Didactică și Pedagogică.
CARNAGIE, DALE, 2007. Cum să vorbim în public. București: Curtea Vcehe Publishing.
CHELCEA SEPTIMIU, IVAN, LOREDANA, CHELCEA ADINA, 2008. Comunicarea nonverbală: gesturile și postura. Cuvintele nu sunt de ajuns. București: Comunicarea. Ro.
CHELCEA, SEPTIMIU, 2020. Emoțiile sociale: despre rușine, vinovăție, regret și dezamăgire. București: Tritonic.
DULCAN, Constantin, BLASIUS, Mirela Vasadi, 2017 Dr. Dumitru C-tin Dulcan - Creierul si Emotiile. Online. 12 January 2017. [Accesat 14 Octombrie 2023]. Available from: https://www.youtube.com/watch?v=d6gFHgzfo_w
GOFFMAN, ERVING, 2003. Viața cotidiană. București: Comunicare.ro.
IVAN, LOREDANA, 2009. Cele mai importante 20 de secunde în comunicarea nonverbală. București: Tritonic.
LELORD, FRANCOIS, ANDRE, CHRISTOPHE, 2003. Cum să ne exprimăm emoțiile. București: Trei.
PERRUCI, ANDREA, 1982. Despre arta reprezentației dinainte gândite și despre improvizație. București: Meridiane.
STĂNCIUNGELU, IRINA, TUDOR, RALUCA, TRAN, ADRIANA, 2014. Teoria comunicării. București: Tritonic.
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Număr
Secțiune
Licență
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Articolul este publicat sub o licență CC BY Creative Commons Attribution 4.0 International License,care permite reproducerea, distribuirea, arhivarea și citarea sa cu condiția să menționați autorii. Este obligatorie referința completă către articol care se găsește în rubrica Exemple de citare de pe această pagină. Dacă e posibil, vă rugăm adăugați și link-ul către acest site. Drepturile de copyright aparțin autorilor.