A háttér-televíziózás hatása kisiskolás gyermekek feladat-megoldási teljesítményére
Cuvinte cheie:
learning performanceRezumat
The Impact of Background Television on Children’s Learning Performance
Our research deals with the impact of background television upon the learning performance of children aged 6 to 10. Learning performance was measured with an experiment where the treatment group solved school problems with the television on in the background, whereas the control group worked in a quiet place suitable for learning. According to our results, multitasking negatively influences intellectual performance, and this effect intensifies with age and with the complexity of problems to be solved.
Referințe
BABBIE, Earl. 1998. A társadalomtudományi kutatás gyakorlata. Budapest, Balassi Kiadó.
IAB Romania. 2015. Rezultatele locale ale studiului est-european Digital Scope; http://iab-romania.ro/iab-romania/lansare-digital-scope/; letöltve: 2016. április 16.
INSOMAR (Institutul Național Pentru Studii de Opinie și Marketing). 2007. Obiceiuri, atitudini și satisfacția publicului radio și TV. Raport final de cercetare. AVS 2007/3. București.
KISS, Tamás, BARNA, Gergő. 2015. Változó trendek a hazai magyar médiafogyasztásban. Erdélyi Riport, 2015. december 23.; http://erdelyiriport.ro/tarsadalom/valtozo-trendek-a-hazai-magyar-mediafogyasztasban; letöltve: 2016. április 23.
Metro Media Transilvania. 2007. Expunerea copiilor la programele TV și Radio. Modele culturale ale comportamentului de consum. Raport de cercetare. Cluj-Napoca.
OPASCHOWSKI, Horst. 1999. Generation @. Die Medienrevolution entläßt ihre Kinder: Leben im Informationszeitalter. Hamburg, British American Tobacco.
TAPSCOTT, Don. 2009. Grown Up Digital. How the Net Generation is Changing Your World. New York, Mc Graw Hill.
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Număr
Secțiune
Licență
Articolul este publicat sub o licență CC BY Creative Commons Attribution 4.0 International License,care permite reproducerea, distribuirea, arhivarea și citarea sa cu condiția să menționați autorii. Este obligatorie referința completă către articol care se găsește în rubrica Exemple de citare de pe această pagină. Dacă e posibil, vă rugăm adăugați și link-ul către acest site. Drepturile de copyright aparțin autorilor.