Cuvântul rostit de actor și profesor – echilibrul dintre a ști și a a transmite
Cuvinte cheie:
thoughtRezumat
The Word Spoken by Actor and Teacher – Balance Between Knowing and Transmitting
The word spoken by the teacher, like that spoken by the dramatic artist, must sustain a balance between its form, the appearance of the word and its essence which underlies the transmission of meaning, an idea and emotion, a word pronounced technically correct, but which manages to stir up the thinking and feeling of the receiver, a word that becomes the connecting element between the inner universe of the actor/teacher and the recipient.
Referințe
DIMA, Cella, 1982. De la vorbire la elocinţă. București: Albatros.
DUTTON, Kevin, 2019. Arta manipulării. Bucureşti: Globo.
FRÂNCULESCU, Mircea, 1980. Retorica românească. Antologie. Bucureşti: Minerva.
ŞTEFĂNESCU, Eusebiu, 2003. Retorica limbajului scenic. Magul captiv. Prahova: Antet.
VIŞNIEC, Matei, 2016. Iubirile de tip pantof. Iubirile de tip umbrelă. București: Cartea
Românească.
WALD, Henri, 1981. Puterea vorbirii. Bucureşti: Științifică şi Enciclopedică.
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Număr
Secțiune
Licență
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Articolul este publicat sub o licență CC BY Creative Commons Attribution 4.0 International License,care permite reproducerea, distribuirea, arhivarea și citarea sa cu condiția să menționați autorii. Este obligatorie referința completă către articol care se găsește în rubrica Exemple de citare de pe această pagină. Dacă e posibil, vă rugăm adăugați și link-ul către acest site. Drepturile de copyright aparțin autorilor.