Comunicare interpersonală. Dinamica relației profesor-student post pandemie
DOI:
https://doi.org/10.46522/S.2023.S2.3Cuvinte cheie:
education, art, motivation, communication, inner resourcesRezumat
Interpersonal Communication. Teacher-student Relationship Dynamics Post-PandemicThe research is based on an analysis of the dynamics of the post-pandemic teacher-student relationship and the impact that online courses have had on the emotional, psychological and physical levels. This study is a personal analysis from the perspective of the teacher, on the type of relationship with students and the changes that have occurred in teaching, and communication with them. The experience of teaching online has caused changes in everyone's behavior and attitude. Both teachers and students have encountered technological, educational and emotional difficulties.
Referințe
APOSTOLESCU, Adriana, 2021. Comunicarea optimă dintre profesor și elev. Academia ABC, Simpozionul Inovație și performanță în educație. ediția 3.
BOTEZATU, Mioara, 2021. Comunicarea optimă dintre profesor și elev. Academia ABC, Simpozionul Inovație și performanță în educație, ediția 3.
BOZÂNTAN, Gabriela, Marina, 2021. Comunicarea optimă dintre profesor și elev. Academia ABC, Simpozionul Inovație și performanță în educație, ediția 3.
CRIȘAN, Ioana, s.a., Procesul de învățământ ca activitate de predare-învățare [online]. Academia.Edu. [accesat pe 11 Iun. 2023]. Disponibil la: https://www.academia.edu/6025844/Proces_de_%C3%AEnv%C4%83%C5%A3%C4%83m%C3%A2nt?email_work_card=thumbnail
COLCERIU, Laura, 2008, Psihopedagogia învățământului preșcolar. Detalierea temelor pentru definitivat.
SFETCU, Nicolae, 2020. Desocializarea în și după pandemie [online]. Multimedia. Disponibil la: https://www.telework.ro/ro/desocializarea-in-si-dupa-pandemie/
STAN, Cristian, s.a. Pedagogia comunicării didactice [online]. Pdfcoffe. Disponibil la: https://pdfcoffee.com/pedagogia-comunicarii-pdf-free.html.
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Număr
Secțiune
Licență
Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Articolul este publicat sub o licență CC BY Creative Commons Attribution 4.0 International License,care permite reproducerea, distribuirea, arhivarea și citarea sa cu condiția să menționați autorii. Este obligatorie referința completă către articol care se găsește în rubrica Exemple de citare de pe această pagină. Dacă e posibil, vă rugăm adăugați și link-ul către acest site. Drepturile de copyright aparțin autorilor.