Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Symbolon
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Vizibilitate și accesibilitate
Colectiv editorial
Contact
Pentru autori
Instrucțiuni pentru autori
Procesul de evaluare
Declarația de confidențialitate
Noutăți
MAP-21
Autentificare
Acasă
/
Caută
Caută
Caută articole pentru
Filtre avansate
Publicat după
An
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Luna
ianuarie
februarie
martie
aprilie
mai
iunie
iulie
august
septembrie
octombrie
noiembrie
decembrie
Ziua
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Publicat înainte
An
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Luna
ianuarie
februarie
martie
aprilie
mai
iunie
iulie
august
septembrie
octombrie
noiembrie
decembrie
Ziua
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
De autor
Caută
Rezultatele căutării
##search.searchResults.foundPlural##
Theatre Criticism as Living Archives
Miruna Runcan; Camelia Oană (tr.)
7-24
2020-09-07
Approaches to the Concept of Devised Theatre
Hilda Székely
16-23
2020-08-16
Graniţa dintre teatru politic şi teatru popular – spectacolul „Ia uite cine s-a întors!”, regia Theodor-Cristian Popescu, Compania Tompa Miklós, Teatrul Naţional Târgu-Mureş
Raluca Blaga
70-78
2018-12-24
Reorganizing the Vanishing Point in the Classroom – Theater and Improvisation in Finnish Grammar Teaching
Anja Keränen
122-128
2020-08-16
Teatrul albanez sub dictatură (Aspecte ale evoluției teatrului din Albania în perioada 1944-1990)
Ardian Kycyku
163-178
2021-12-28
« Le grand art est de se contrefaire » : les comedies de l’aveu dans le theatre du Marquis de Sade
David Yvon
36-42
2020-10-14
Centrul și marginea sau despre „efectul devised“
Sabin Sabadoş
24-30
2017-12-22
The Will To Move. Finding the Vanishing Point as an Analytical Method
Magdolna Jákfalvi
5-9
2020-08-16
Naționalul târgumureșean și revista „Vatra” – refugiu reciproc în comunism
Angela Precup
95-103
2021-12-28
Primele școli de teatru în limba română. Menirea teatrului în educație
Marcela-Livia Dan
46-53
2018-12-29
Carmina Burana sau forța destinului
Cristina Maria Olar
131-138
2023-04-15
Between Tradition and Innovation – A Talk with Andrei Șerban
Șerban Andrei, Albert Mária
29-40
2023-10-26
Rolul spectatorului în creația colectivă a spectacolului de teatru de animație contemporan
Beatrice Cozmolici
111-117
2018-12-10
The Emergence of Independent Theatre in the Romanian Postcommunist Society
Anda Cadariu
5-16
2018-12-24
Theatre in Education – A Tool for Developing Competences and Intercultural Communication
Lia Conțiu
100-110
2018-12-24
„Realizmusról, naturalizmusról és más badarságokról”. Gellért Endre 1952-es „Ványa bácsi” rendezése
Magdolna Jákfalvi
31-40
2021-12-28
From Your Needs to Our Performance.
PAPALANGKI Theatre Company: A Devised Theatre Company for Teenagers
Tasos Angelopoulos
52-62
2017-12-22
Szubjektív és töredékes. Erdélyi magyar színházi előadások kritikai recepciója az „Utunk” folyóiratban 1946 és 1952 között
Andrea György
95-100
2020-09-07
Triptyque Silviu Purcărete : le théâtre comme infidélité
Diana Nechit, Andrei Șerban
111-127
2021-12-21
The Ideology of Collaborative Theatre: The Auteur Director and the Anticapitalist ‘Good Soul’
Richard Pettifer
5-11
2017-12-22
A szimmetria jelenléte Silviu Purcărete előadásaiban
Böjthe Pál
55-66
2023-10-26
Creative Collaboration
The Working Process in Devised Theatre
Éva Hilda Székely
63-68
2017-12-22
The Shifting Point of Fear and Trembling in Georgy Tovstonogov’s “The Government Inspector”
Árpád Kékesi Kun
10-15
2020-08-16
Translating Vanishing in Kristian Smeds’ Texts for the Stage
Yvette Jankó Szép
61-68
2020-08-16
L’expérience du réel au cœur du triangle littérature, théâtre et performance. Édouard Louis en scène
Delphine Edy
99-109
2021-12-21
1 - 25 din 91 elemente
1
2
3
4
>
>>
Limbă
English
Limba Română
Français (France)
Magyar